שְׁאֵלָה:
מה עלי לחפש אצל מאמן מחזור מקורה?
Kevin
2010-09-01 02:17:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני שוקל לקבל מאמן מחזור מקורה. הסתכלתי ב- eBay. יש הרבה, והמחיר נע בין פחות מ 20 פאונד למספר מאות פאונד. האיכות והתפקוד נעים בהתאם, אז אני קצת אבוד.

הסיבה העיקרית שלי לקבל את זה היא להשתמש בו לאימוני כושר אירובי. לכן, אני מחפש משהו שעונה על הקריטריונים האלה אפשרי כך שניתן יהיה לארוז אותו (תוך עמידה בקריטריונים א)

  • ג) אני יכול לשנות את ההתנגדות, או להטות להגדיל את אימון הלב. רצוי באמצע האימון.
  • האם מישהו יכול להמליץ ​​על מאמן שעונה על דרישות אלה?

    תודה - 3 תשובות שימושיות. אפילו לא שקלתי את הסוגים השונים, נוזל / רוח וכו '...
    אם אתה מעוניין בעיקר באימון אירובי ואינך מנסה להישאר בכושר לרכיבה על אופניים, אולי תרצה אופני ספין. זה יהיה הרבה יותר יציב מאופניים רגילים על מאמן, אתה יכול לקום ולרכב כמה שאתה רוצה בלי שום נדנדה וקל לשנות התנגדות באמצע הנסיעה. זה לא קטן כמו מאמן, אבל בדרך כלל אתה יכול להעיף אותו זקוף מאחור לאחסון קומפקטי יותר. הגיאומטריה שונה מאופני כביש, ולכן לא יכולה להיות נהדרת לשמירה בכושר לרכיבה על אופניים.
    חָמֵשׁ תשובות:
    #1
    +6
    bikesandcode
    2010-09-01 04:53:22 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    אני לא יכול להמליץ ​​על פרטים ספציפיים, מלבד שהשתמשתי בשני סוגים שונים של מאמנים Tacx והייתי מאוד מרוצה מהם. שניהם היו בטווח של 150 - 200 דולר חדשים.

    כמה הערות:

    & b: כמעט כל מאמן בשוק הולך להיות די יציב אלא אם כן אתה בחוץ של האוכף והספרינט. כל עוד זה לא ממש נמוך אם אתה מתנדנד, כדאי שתשקיע קצת זמן בעבודה על סיבוב חלק. ורוב הכל בשוק יתקפל מעט, אם כי לא זעיר. תחשוב משהו במגרש הכדור הרופף בגודל של חצי גלגל.

    ג. אם אתה נראה נמוך יותר בטווח התקציב, אל תדאג שלא תוכל להחליף את ההתנגדות באמצע האימון על המאמן. אתה יכול לקבל מגוון רחב של אימונים רק על ידי העברת הילוכים על האופניים שלך.

    ד. (לא הזכרת את זה) רמת רעש. חלק ממאמני הרוח והמגנטים הם רועשים . אם אתה יכול לנסות את זה, נהדר. מאמני הטאקס שהשתמשתי בהם היו יחסית שקטים. ה- מינורה שהשתמשתי בו היה כואב.

    למעשה, My Cyclops Fluid2 הוא מאמן לטווח בינוני שאין לו שום התאמת קושי. עם זאת, ההילוכים על האופניים שלי מספקים די והותר טווח לאימונים שלי.
    #2
    +5
    darkcanuck
    2010-09-02 04:08:20 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    החוויה היחידה שלי עם מאמני מחזור היא עם זו שקניתי, עלית נוזל פרימו. זה מאמן נוזלים עם מעמד בשרני, כל כך פחות רועש מסוגים אחרים והעיצוב פשוט למדי. רק עניין של הידוק המאמן על הציר האחורי של האופניים ואתה מוכן לצאת לדרך. בתור דיירי דירה, הגדרתי את כל העניין על אריחי גומי מהום דיפו כדי להפחית את כמות הרטט שנשלח לשכנים למטה.

    ככל הקריטריונים שלך:

  • יציבות היא נהדרת, למרות הספקנות הראשונית שלי. ב 225 ק"ג אני לא יכול לצאת מהאוכף בלי שום בעיה, אם כי זה מרגיש מוזר לא לאזן את האופניים בעצמך.
  • מתקפל לכדי 8 "גובה, 26" x 18 "ולכן לא קשה מדי לאחסון.
  • ההתנגדות מבוססת על כמה מהר הגלגל מסתובב: הילוך ליותר, למטה בפחות.
  • כפי שציין geoffc, רכיבה על מאמן בבית מתחממת מאוד. שלי ליד דלת המרפסת ומשתמשים בה רק בחורף כדי שאוכל להשיג הרבה אוויר קריר. זה גם די קהה לנסוע, אחרי שעה הספקתי. אני משתמש בו רק בעונת מחוץ לעונה ושלב אותו עם מד דופק כדי להחליט כמה קשה ללחוץ.

    #3
    +3
    geoffc
    2010-09-01 07:36:52 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    אני לא יכול להמליץ ​​על דגם ספציפי, יש הרבה יותר מדי מוצרים. יש לי מאמן סייקלופס נוזל שזה בסדר. אני שונא לרכוב על מאמן, זה חם מדי בבית בשבילי.

    עמדת החצובה שרוב המאמנים משתמשים בה נראים פחות יציבים ממה שאתה יכול לדמיין, אבל הם באמת יכולים להיות יציבים למדי.

    עם מאמן נוזלים, ככל שאתה רוכב קשה יותר, ההתנגדות קשה יותר. אז למעשה סיבוב מהיר די קשה לעשות את זה.

    רוב אלה בסגנון חצובה, רגלי התמיכה מתקפלות לאחור למסגרת, כך שהיא עבה כמו שמנגנון ההתנגדות עבה.

    אני לא אקבל מאמן רוח! אפילו מאמן הנוזלים שיש לי חזק יותר ממה שהייתי רוצה, אבל האפשרויות האחרות חזקות יותר.

    #4
    +3
    Jake Wilson
    2012-03-10 00:56:26 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    ישנם בעיקר שני סוגים של מאמני צריכה נמוכים: מאמנים מגנטיים ו מאמני נוזלים :

    מאמני מג - משתמש במגנטים לשינוי ההתנגדות. רוכב בדרך כלל משתמש בבקר כף יד המחובר למאמן כדי להתאים את המגנטים / ההתנגדות בזמן שהוא על האופניים. מאמנים זולים הם בדרך כלל מאמני מג.

    מאמני נוזלים - משתמשים בנוזל ממש הסגור במכלול המאמנים כדי לשנות את ההתנגדות. ככל שמדוושים "קשה יותר", כך ההתנגדות מוגברת אוטומטית. אין צורך בבקר כף יד. אלה נוחים יותר ממאמני מג 'אך גם יקרים יותר.

    #5
      0
    brandt hinze
    2013-05-18 02:41:16 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    אני שמח שאני לא היחיד שצריך קצת עזרה להחליט על מאמן אופניים מקורה. אני די חדש באופניים אבל באמת התחלתי לאהוב את זה, ולכן אני חושב שאני צריך מאמן אופניים מקורה עכשיו, אני מכור !! חיפשתי סביב ואני זקוק להצעות, מצאתי את האתר הזה http://www.squidoo.com/best-indoor-bike-trainer-stands-mats-risers ואני מאוד אוהב את דגם ה- F-2 של פורזה ואני סקרן אם מישהו מכם חווה ניסיון עם הדגם הזה או עם פורזה ואם זה מותג אמין למדי. כל עזרה תהיה נהדרת, תודה חבר'ה.

    ברוכים הבאים לאופניים SE. בניגוד לפורום מסורתי, אתר זה פועל במתכונת שאלות ותשובות. מכיוון שפוסט זה אינו מנסה לענות על שאלת ה- OP, זו צריכה להיות הערה או שאלה בפני עצמה.


    שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 2.0 עליו הוא מופץ.
    Loading...