שְׁאֵלָה:
איך אוכל למנוע מהרגליים שלי להירדם בזמן הרכיבה?
Rebekah
2010-08-26 01:18:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

יש לי נעלי אופני הרים ודוושות ללא קליפס. כשאני יוצא לרכיבות ארוכות, כפות הרגליים שלי נרדמות ואז מאוד מאוד מכאיבות מתעוררות (בנסיעה הארוכה האחרונה שלי זה התחיל לקרות אחרי 30 מיילים והמשיך לאורך 45 המיילים שנותרו). מה אני יכול לעשות כדי למנוע / לפתור בעיה זו?

קראתי את זה במהירות, וחשבתי שהתכוונת ל"הירדם תוך כדי רכיבה ", מה שעשיתי בפועל. הייתי ממש עייף ורכבתי הביתה. משולבת גרועה. אל תעשו את זה.
+1 בשביל זה, ולו רק בגלל ששרדת. ;)
תֵשַׁע תשובות:
#1
+8
Ian Houghton
2010-08-26 02:20:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

סבלתי מכך לאחרונה, לאחר שהעלתי את הקילומטראז 'לרכיבות של 40 מייל. הפיתרון שלי היה פי שלושה:

1) התחלת הנסיעה עם הנעליים שלי רפויות למדי. יש לי נעלי כביש / מירוץ של Shimano עם 2 רצועות סקוטש ורצועת מחגר על החלק העליון של כף הרגל שלי. גיליתי שאני מחגר את הנעליים חזק מדי.

2) עמדת נעילה. נסה להתנסות עם הסוגרים שלך במיקומים שונים, גיליתי שהסוגרים שלי בחלק האחורי הם הכי טובים, מאפשרים להוריד חלק מהלחץ מכדורי הרגליים.

3) מדרסים - אני ' קנינו כמה מדרסים הגונים מכיוון שיש לי ברגל גבוהה למדי, כלומר כל הלחץ מופעל דרך כדור הרגל שלי.

סוף סוף הצלחתי לשנות את עמדת הסגול לפני שרכבתי. אני עדיין צריך לשחק עם זה קצת, אבל אני חושב שזה עוזר. אני בהחלט שוקל גם לקבל כמה מדרסים. תודה!
#2
+5
Scott
2010-08-26 01:21:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לעתים קרובות אני מקבל עקצוץ בשתי אצבעותיי החיצוניות במהלך רכיבות ארוכות. אני מוצא מדי פעם להוריד רגל אחת מדוושה ולמתוח את הרגל שלי ולהגמיש את הקרסול באמת עוזר. אפילו לא דורש עצירה.

אם זה נעשה חמור יותר, אתה עלול למצוא עצירה וביצוע מתיחה מלאה יעזור.

אני עושה את אותו הדבר - כשאני רוכב על שביל נהר שיש לנו כאן, אני מנסה לבעוט בשן הארי בזמן שאני נמתח - נותן לי משהו שכיף לעשות!
אה, זה הפך לאתגר קצת יותר כשהתחלתי לרכוב על ציוד קבוע, אבל זה עדיין עובד!
כן, אני צריך לזכור לעשות את זה קודם - עשיתי את זה כמה פעמים במהלך הנסיעה הארוכה האחרונה, אבל תמיד אחרי שהרגליים שלי נרדמו, אז זה רק גרם לכאבי ההשכמה להתחיל.
#3
+3
Ian
2010-09-30 21:17:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

נעליים המותאמות כהלכה חייבות להיות חלק מהפתרון.

עם זאת, לא טוב לגופנו להמשיך ולעשות את אותה תנועה מוגבלת לאורך זמן .

אז אתה יכול לנסות לעצור כל שעה ולהסיר את הנעליים ואז לכופף את הרגליים.

זה בהחלט נכון לגבי נעליים מותאמות כהלכה. אולי למעט רוכבי אופניים תחרותיים, נעלי רכיבה לא אמורות לגרום לכאב ולאובדן זרימה. שמתי לב לכך לרוב אצל רוכבי אופניים שקונים נעליים על פי מותג וסגנון ולא בכושר. השותף שלי לרכיבה נאלץ לעלות ולהחליף זוג נעליים בסך 200 דולר רק בגלל שהם היו כואבים מדי אחרי כ- 25 קילומטרים. המפתח הוא לנסות מספר זוגות בזמן הרכישה.
#4
+3
Rodney Schuler
2010-10-06 02:00:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

נתקלתי בגיליון זה לפני כמה עונות. נדרש שילוב של שלושה דברים כדי לגרום לבעיה שלי להיעלם.

1) אני לובש אורתוטיקה בהתאמה אישית לריצה והליכה. עשו לי צוותים חדשים וביצעו אורתוטיקה חדשה. (הסוג בו אני משתמש מתקלקל / נשחק לאחר מספר שנים)

2) בהמלצת רופא המטפלים שלי שחררתי את השרוכים / הרצועות על נעלי האופניים. אני מנסה להשאיר אותם בקושי צמודים מספיק כדי למנוע מכף הרגל שלי להחליק סביב. מעולם לא התעסקתי עם זה. אבל אתה אמור להשתמש בכושר ההתחלתי הזה ולבצע התאמות קטנות משם. תנוחת האוכף התחתונה מעט גם סייעה להפחית את הופעת הברכיים הכואבות.

#5
+2
Zepplock
2010-08-26 01:27:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

יכול להיות שאתה מהדק יתר על המידה את החלק העליון של כף הרגל שלך.

בדוק גם את זווית הקליפים שלך - יכול להיות שכף הרגל שלך מכוונת או יוצאת יותר מדי.
#6
+2
edhenn
2010-09-30 19:51:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני משני את ההמלצה לבקר ב- LBS שלך לצורך התאמה. לא רק שהם יוכלו לעזור במיקום נעליים / נעימות, אלא התאמה באזורים אחרים כגון גובה המושב עשויה לעזור להקל על כל פגיעה עצבית שעשויה לקרות. אם אתה רוכב הרבה, זה די חשוב לטפל. מקווה שזה יתבהר.

#7
+1
Joe Ganley
2012-09-10 18:27:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הייתה לי הבעיה המדויקת הזו זמן מה בהיברידית שלי (שהייתה באותה עת האופניים היחידים שלי). התברר שהוא בכלל לא קשור לנעליים / לרגליים - זה היה האוכף. זה היה אוכף רחב יותר בסגנון "נוחות" שהגיע עם האופניים. כשקניתי אופני כביש גיליתי שאין לי את אותה הבעיה שם, והחלפתי את האוכף על ההיברידית באוכף אופני כביש צר יותר ואף פעם לא הייתה לי את הבעיה שוב. הניחוש שלי הוא שאיכשהו הדרך בה רגלי פגשו את האוכף צבטה עצב או משהו כזה.

#8
+1
Criggie
2016-09-17 03:25:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אותו דבר - הנעליים שלי צמודות מדי וזה הסיבה הבסיסית, אבל אחרות ענו על זה.

גורם נוסף הוא הטמפרטורה - הנעליים שלי בנויות עם הרבה רשת לקירור, וזה נהדר ב קַיִץ.

עם זאת רוכבים רטובים, קרים וחורפיים הופכים את זה למדי לא נעים. הייתה לי נסיעה אחת ב- MTB שבה שתי הרגליים היו מתחת למים, ואז שעות נסיעה הביתה בדרום קר. כף הרגל בצד המוצל של האופניים נותרה קהה ונשארה קהה במשך שעות.

התיקון לכך הוא כיסויי נעליים, כמו נעל נעליים עשוי ניאופרן או דומה.

#9
  0
Russ Warren
2010-08-26 01:43:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

נתקלתי גם בנושא זה לאחרונה. למזלי, אני עוסק בתחום הנעליים ויש לי גישה נוחה לאורטוטיקה בהתאמה אישית. אני ממליץ בחום לבקר אצל רופא רגל מקומי שיוכל להכניס את כפות הרגליים כהלכה לנעלי הרכיבה על מנת להבטיח זרימת דם תקינה לכל אזורי כף הרגל.

אם זו לא אפשרות עבורך, תוכל לשקול ביקור. LBS שלך להתאמה טובה על האופניים שלך. זה אמור לכלול מיקום מתאים של נעלי הרגל על ​​הנעליים שלך.

אתה יכול להסביר יותר על הכנסת רגליים לנעל? האם מעורבת נעל בהתאמה אישית, או שיש דברים שדרן מומחה (זו מילה חדשה בעיני!) יכול לעשות עם הנעליים הקיימות שלך?


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 2.0 עליו הוא מופץ.
Loading...