שְׁאֵלָה:
איך אני יכול לדווש במעגלים?
Johan Dahlin
2010-08-26 06:17:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לפני שנתיים עברתי משימוש בדוושה רגילה לשימוש בדוושה ללא קליפס. לוקח קצת זמן להתרגל. עכשיו, כדי להיות מסוגל להשתמש בו בצורה מיטבית אני צריך ללמוד כיצד לדווש במעגלים במקום בריבועים, למשל להפעיל את אותו הכוח במהלך כל מסלול הסיבוב. על מה אני צריך לחשוב כדי להיות מסוגל לדווש כמו שצריך?

שמונה תשובות:
#1
+12
peppajiggapuff
2010-08-26 10:47:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

טכניקה שעשויה לעזור לך לקבל שבץ דיווש יעיל יותר היא תרגיל הנקרא רגל מבודדת . עם האופניים על מאמן או בעלייה קלה, פתח את רגל שמאל ואת הדוושה באמצעות רגל ימין בלבד למשך 30-60 פעימות. ואז החלף ועשה את אותו הדבר עבור הרגל השנייה שלך. תרגיל זה יעניק תחושה טבעית מאוד לאופן בו רגליים צריכות להסתובב כדי להשיג שבץ דיווש יעיל.

#2
+5
Anthony K
2010-08-26 06:25:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אמרו לי לדמיין שאתה מנסה לגרד קצת בוץ מרגלך. כשאתה מושך מטה משעה 1 בערך, בדיוק כשמגיע לשעה 5 בערך, התחל למשוך את כף הרגל שלך לאחור, והצביע את בהונותיך לכיוון הקרקע, כמו לנסות לגרד קצת בוץ מקדמת הנעל שלך. אני לא בטוח מדי איפה אתה צריך להפסיק את המשיכה הזו, אבל הייתי אומר שזה בערך 8 שעות, מכיוון שבשלב זה הרגל השנייה שלך צריכה להתחיל להפעיל לחץ על הארכובה השנייה.

#3
+5
curtismchale
2010-08-26 07:57:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אופני הרים זה הדבר הכי טוב. בדיוק קרא מאמר אימונים מאת כריס קרמייצ'ל (מאומן לאנס ארמסטרונג) ובלימודים הוא עשה אופנוענים הרים היה הסיבוב הטבעי הטוב ביותר. הם חושבים שזה נובע מטיפוס על לכלוך רפוי בזמן שישב כדי לוודא שיש לך מתיחה טובה.

תרגיל טוב נוסף הוא לדווש ברגל אחת. אני עושה זאת פעם בשבוע בתום נסיעה. רק עבור בלוק או שניים אבל זה באמת מדגיש את היעדר הדיווש במעגל.

זה מניח שיש לך גם מאמן שיודע מה הם עושים ועל מה הם מדברים. רק לצאת ולרכוב בעפר לא יעזור למצב. ראיתי שפע של אופנוענים עם טכניקות דיווש לקויות. עם זאת, המשפט האחרון הוא משפט טוב. +1 לדוושות רגל אחת.
נכון שזה אכן מניח ידע כלשהו כיצד לדווש במעלה גבעה. אז, מצא קצת לכלוך רופף על קצת שיפוע. הישאר בישיבה ובהילוך קל לטפס על הגבעה מבלי שהגלגל יחליק. ככל שאתה חלק יותר מצא גבעה תלולה יותר.
כפי שאומר קוסטיסטשלה, אתה לא צריך מאמן, אלא רק גבעות עם לכלוך רופף. ולא רק לשבת, טיפוס על גבעות תלולות יותר מעניק חלקות מהאוכף, כמו גם מודעות חדה לחלוקת משקל.
#4
+4
Jack M.
2010-08-26 06:25:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מוצא שהזמן הטוב ביותר לתרגל ביצוע סיבובים מעגליים טובים הוא כשאני לגמרי מחוץ להילוך (למשל, 20 קמ"ש בציוד הסבתא). אני נוסע במהירות בודדת, אז זה די קל בשבילי. היותי מחוץ להילוך מאפשר לי להרגיש עד כמה התנועות שלי מעגליות באמת. אם אני לא חוזר בתחתית המכה ואז במעלה הצד האחורי, אני מרגיש שהאופניים מתרוצצים מתחתי.

זה עזר לי, אולי זה יכול לעזור גם לך.

#5
+4
Tim
2010-08-26 06:55:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני בהחלט לא מומחה אלא כמה דברים שעזרו לי

  • סט גלילים (לא מעמד / מאמן) אבל גלילים יכולים לעזור להחליק את התנועה שלך
  • " חשיבה במעגלים "עוזרת גם כן. דמיין את תנועת כף הרגל / הדוושה
+1 לגלילים - אם אתה לא מדווש במעגלים נחמדים אתה זורם קדימה ואחורה. אין כמו כמה דקות מזה כדי לגרום לך לשים לב לטופס שלך.
#6
  0
Glenn Gervais
2011-12-02 06:44:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

ישנם כמה כלים (שניהם אמנם יקרים למדי) שיכולים לעזור. כל זה מסתכם בזיכרון השרירים, ככל שאתה מסתובב יותר כך אתה משתפר בזה.

Computrainer מבצע סריקת סיבוב כדי לעזור בזיהוי נקודות שטוחות או מתות בקצב שלך.

Powercranks מכריח אותך לבידוד רגליים על ידי ניתוק הארכובה זו מזו.

#7
  0
andy
2011-12-02 07:28:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אם אתה מחפש חלקות, משיכה למעלה עשויה לשפר את המשחק שלך. הרעיון שעליך למשוך בעזרת הרגל / הדוושה כלפי מעלה הוא מיתוס שבוצע כי הוא מרגיש טוב! אולי כדאי לעשות, מסיבה זו, לבד. ;]

אך מומחים מצאו כי כוח מקסימלי נוצר כאשר מתרכזים ברגל כלפי מטה תוך חוסר משקל מוחלט של השנייה עד שהיא חוזרת לראש המכה.

על מנת להחליק את שבץ המוח שלך ולאתר את הבעיות שאתה מתמודד עימם, ביצוע חזרה על גבעות לסירוגין ברגל זו או אחרת יסייע לך למצוא את הנקודות החלשות במכת הדוושה של כל רגל.

#8
  0
Dan Hulme
2013-04-25 23:10:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הוצאתי את הטריק הזה מהאינטרנט לפני כעשר שנים. לא זוכר איפה, אני חושש, או הייתי מזכה את המקור.

תאר לעצמך שכפות הרגליים שלך באמת ידיים , ושאתה לא מדווש, אבל להתפתל את עצמך לאורך מסלול מתלה-פינים כלשהו. דמיין אותו, הרגש אותו ושמור על התנועה הזו כשאתה מדווש.

הידיים שלנו מאובזרות הרבה יותר לתנועה הנכונה של דחיפה-משיכה מאשר לרגליים שלנו, אז לחשוב להתפתל עם הידיים שלך מתחלף קליפת המוח המוטורית שלך כדי לשמור על כמות כוח עקבית לאורך כל המהפכה.

הישאר ערני: אם אתה מבחין בעצמך שחוזר לדווש בוכנה, פשוט תחשוב שוב על הידיים, ובקרוב תעשה את זה להרגל.

קראתי פעם מגרג למונד כדי להעמיד פנים שאתה מגרד בוץ מהנעליים שלך.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 2.0 עליו הוא מופץ.
Loading...