שְׁאֵלָה:
תנוחת הברך בזמן על סרגל האוויר
Freakyuser
2015-06-21 11:20:52 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מגלה שברכיי מגיעות לפני הדוושות בזמן שאני על סורגי ה- Aero. אני לא בטוח אם זה נכון או לא נכון.
בתמונה למטה אני לא מרגיש כאב על הגב התחתון לאורך זמן, אבל אני יושב על קצה האוכף. התוצאה היא חגורת אגן כואבת. אבל אני חושש שהברך שלי רחוקה מדי מהדוושה במצב זרוע הארכובה האופקית.

enter image description here

בתמונה למטה אני יושב באמצע את האוכף שמקרב את הברך שלי קצת לדוושה. אבל אני חווה כאבי גב תחתון לאחר זמן קצר מאוד.

enter image description here

אני חושש, שתי התנוחות שגויות כי שתי התנוחות מביאות את הברך שלי מול הדוושה. .

spacer ring removed from top and placed below.

עכשיו השאלה שלי היא, איפה הברך שלי צריכה להיות ביחס לדוושה או לאצבעות הרגליים?
גם איך לתקן את זה (אם זה לא נכון), האם עלי להקטין את אורך הגזע או להביא את האוכף שלי קדימה? הזמן גם הצעות אחרות!
כרגע אורך הגזע הוא 100 מ"מ.

מוט מושב עם מהדק טריאתלון ספציפי יניע את האוכף קדימה (ויטה את האף כלפי מטה, מה שלעיתים נעשה).
@Carel אם אני מזיז את המושב קדימה, אני חושש שברכיי יתקדמו ביחס לדוושות.
אני לא טריאתלט: אני לא נותן עצות בנושא. התצפית שלי היא שלאופני טרי מומחים יש צינורות מושב תלולים יותר מהאופניים האלה. זווית תלולה יותר תזיז את המושב קדימה, כך שלטריאתלטים רבים יהיו בעלי מיקום דומה. היה לך התאמה מקצועית לשלושה אופניים?
עבור אל תמונות Google והקלד "רוכבי אופניים".
הדבר הזה שברך צריכה להיות ישירות מעל הדוושה? זה מיתוס. על סמך התמונות והתיאור שלך, אני חושב שאתה רק צריך להזיז את המושב שלך קדימה.
@andy256 עדיין לא התאמנתי לאופניים. אני מנסה לעשות זאת בעצמי. התאמת האופניים יקרה מדי עבורי בהודו. אני לא יכול להרשות לעצמי את זה.
קשה לדעת מהתמונות האלה אז קח את זה כתגובות ושאלות ולא כתשובה - אבל נראה שהמסגרת הזו עשויה להיות קצת גדולה עבורך. הצבת סורגי אוויר על אופני כביש אינה אידיאלית - אם אתה מבצע טיוטות-חוקיות, כדאי לך לחקור סורגי מיני-Aero חוקיים. איפה קצה האוכף בהשוואה ל- BB? אני לא חובב גדול של KOPS או מערכות התאמה קשורות, אבל אם כן, כשאתה מפיל קו אינסטלציה האופניים צריכים להיות אופקיים ונראה שהאופניים שלך מוחזקים מאחור על מאמן אבל מלפנים הגלגל נמצא על הרצפה.
הוסיפה תמונה חדשה עם גלגל קדמי בגלגל אחורי. הסר גם את טבעת הרווח מלמעלה והניח אותה למטה.
אתה יושב על האוכף, הזז את הדבר קדימה. הנחת הרווח מתחת לגזע פועלת כנגד מיקום האוויר, כמו הפיכת הגזע. הרעיון עם עמדת האוויר הוא שהגבעול יהיה נמוך ככל האפשר כדי שעמוד השדרה יהיה שטוח, ישר וגובה. כאן אתה עלול בסופו של דבר עם גב כואב.
אחד תשובה:
R. Chung
2015-06-23 20:14:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

התאמה נכונה בתנוחה אירוברית נועדה לאפשר לך לרוץ היטב. כדי לרוץ טוב תצטרך להיות נוח מספיק כדי לייצר כוח, להפחית את הגרר האווירודינמי, ולהתמודד עם האופניים בצורה טובה ובטוחה למשך המירוץ שלך. אם ההתאמה שלך אחרת עונה על כל צרכיך , אתה לא צריך להיות מודאג מהמקום שבו הברך שלך ממוקמת ביחס לדוושה. על פי תקנות UCI (ראה סעיף 2 בפרק 3 כאן), האף של האוכף צריך להיות מינימום של 5 ס"מ מאחורי קו אנכי דרך התושבת התחתונה; ניתן לעשות פטורים מורפולוגיים כדי להעלות את אף האוכף לסוגר התחתון. יש רוכבים שלא מתחרים על פי כללי UCI והאוכף יכול להיות קדימה לכך; ומשפטני זמן רבים יושבים רק על החלק הקדמי של האוכפים שלהם, ומביאים אותם למעשה עוד יותר קדימה. המיקום הקדמי ביותר של הדוושה ייקבע על ידי התושבת התחתונה ואורך הארכובה. יש רוכבים המשתמשים בארכובות "קצרות" כדי לשפר את תנוחתם האווירודינמית, וזה ישנה גם את מיקום הברך ביחס לדוושה. מיקום הסדק ואורך כף הרגל שלך יקבעו גם היכן ברכך ממוקמת ביחס לאצבעות הרגליים.

בצע אופטימיזציה להתאמה שלך להשגת המטרות האחרות שלך. אל תתמקד אך ורק במקום בו הברך שלך ממוקמת.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...